Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Technologia Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 3 z 35)

Technologia

  • Sztuczna inteligencja (AI) i nowe technologie odgrywają kluczową rolę w transformacji branży retailowej. Pomagają one w zwiększeniu efektywności operacyjnej, personalizacji oferty, poprawie doświadczenia klienta oraz zrozumieniu rynku. Retailerzy, którzy inwestują w te technologie, są bardziej konkurencyjni i przygotowani na wyzwania współczesnego rynku, a firmy technologiczne i... Czytaj więcej »

  • Comarch, największy rodzimy i drugi co do udziału w całym rynku dostawca systemów ERP w Polsce, nie spoczywa na laurach. Krakowska firma IT rozpoczyna kampanię skierowaną głównie do dużych firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Kampania o nazwie „Alternatywa dla globalnych systemów ERP” wymienia wyzwania, przed którymi stają przedsiębiorcy wykorzystujący zagraniczne... Czytaj więcej »

  • Auchan Retail Polska kontynuuje proces digitalizacji sieci i wdraża do swoich sklepów nową ścieżkę zakupową Scan&Go. To innowacyjne rozwiązanie pozwala klientom na samodzielne skanowanie telefonem wybieranych produktów, z równoczesną możliwością śledzenia na bieżąco wartości swojego koszyka. Płatność dokonywana jest w kasie na podstawie wygenerowanego w aplikacji Auchan... Czytaj więcej »

  • W ubiegłym roku miało miejsce znaczące przyspieszenie cyfryzacji w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych. Jednak w tej chwili trudne otoczenie gospodarcze hamuje plany i ambicje firm dotyczące tego obszaru. Z opracowanego przez Siemens Polska raportu „Digi Index 2023” wynika, że wskaźnik cyfrowej dojrzałości cyfrowej średnich przedsiębiorstw spadł w tym roku do poziomu 1,8 w... Czytaj więcej »

  • Żabka, lider rozwoju technologicznego wśród sieci handlowych w Polsce, wspólnie z partnerami wdrożyła w swoich sklepach nowoczesną sieć Cisco SD-WAN, zintegrowaną z systemami biznesowymi firmy. W ten sposób zapewniła ujednolicony dostęp do internetu wszystkim ponad 9800 placówkom działającym pod jej szyldem. To największe tego typu wdrożenie na świecie na jednej platformie... Czytaj więcej »

  • Sprzedawcy detaliczni przygotowują się do prawdziwej technologicznej rewolucji. Jak wskazują autorzy raportu Honeywell, w większości ankietowanych firm detalicznych planuje się w przyszłym roku inwestycje w sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe lub wizję komputerową. Dotyczy to 60 proc. badanych firm. Czytaj więcej »

  • To się nazywa nowoczesny handel! Sieć Biedronka wykorzystuje wirtualną rzeczywistość (VR) w procesie szkolenia nowych pracowników. Sieć przygotowała szkolenia w zaprogramowanym e-środowisku, które służy do wykonania treningu z zakresu wypieku pieczywa, jednego z ulubionych produktów Polaków. Dzięki technologii pracownicy sieci wyposażeni w specjalne gogle mogą zdobywać... Czytaj więcej »

  • Mecalux wyposaży automatyczny magazyn paletowy w centrum dystrybucyjnym o kontrolowanej temperaturze należącym do Frigo Logistics, wiodącego w Polsce operatora logistycznego dla produktów głęboko mrożonych. Inwestycja będzie obejmowała również montaż dwóch systemów składowania palet oraz instalację oprogramowania Easy WMS. Czytaj więcej »

  • Kod EAN – mniej lub bardziej znają go wszyscy, począwszy od producentów poprzez dystrybutorów, detalistów i konsumentów. To jeden z fundamentów Systemu GS1. Symbolika EAN jest powszechnie stosowana w detalu, a dźwięk jej skanowania słyszymy 10 miliardów razy dziennie. Czytaj więcej »

  • Już we wrześniu klienci największego supermarketu internetowego Frisco.pl będą mogli skorzystać z nowych benefitów w ramach poszerzonego i uatrakcyjnionego programu lojalnościowego. W ramach nowej odsłony Frisco Friends zostanie wprowadzony m.in. system punktowy. Czytaj więcej »

  • Firma Kärcher wprowadza na rynek nowe modele myjek wysokociśnieniowych – HD 10/21-4 S Classic, HD 10/25-4 S Classic, HD 13/18-4 S Classic i HD 17/15-4 S Classic. Urządzenia czyszczące zostały zaprojektowane z myślą o profesjonalnych użytkownikach w sektorach rolniczym i budowlanym, którzy potrzebują wydajnych i niezawodnych urządzeń do pracy w trudnych warunkach. Dzięki solidnej... Czytaj więcej »

  • Digitalizacja w handlu usprawniła łańcuchy dostaw, zautomatyzowała procesy czy umożliwiła korzystanie z kas samoobsługowych. Dzięki niej klienci dziś mają dostęp do szerokiego asortymentu produktów z całego świata i czekają na realizację swoich zamówień znacznie krócej niż kiedyś. Dla firm handlowych zmieniło się coś jeszcze – konsumenci mają coraz większe wymagania,... Czytaj więcej »

  • Rosnące ceny produktów i usług, galopująca inflacja oraz wzrastające koszty zatrudnienia zmuszają firmy do zmniejszenia wydatków. Szukając oszczędności – przedsiębiorcy wybierają tańszych dostawców (35%), wstrzymują zaplanowane inwestycje (33%), a co czwarty biznes decyduje się na zmniejszenie wydatków związanych z funkcjonowaniem biura – wynika z badania Polskiej... Czytaj więcej »

  • W każdej placówce Lidl Polska ceny są dokładnie takie same. System elektronicznych oznaczeń cenowych to innowacja, która jest stosowana już we wszystkich sklepach sieci w Polsce. To krok w stronę oszczędności surowców oraz wygody zarówno konsumentów, jak i pracowników Lidl Polska. Czytaj więcej »

  • Bezpieczeństwo, partnerstwo i wielokierunkowe wsparcie mają w obecnych czasach szczególne znaczenie w prowadzeniu własnego biznesu. Sieć Żabka oferuje szereg unikatowych rozwiązań stworzonych z myślą o franczyzobiorcach prowadzących sklepy pod jej szyldem, które pomagają im oraz ich pracownikom w codziennym zarządzaniu placówkami. Wśród nich są narzędzia technologiczne takie,... Czytaj więcej »

  • Firmy z sektora MŚP z branży usługowej i handlowej najczęściej umożliwiają swoim klientom płatności tradycyjnym przelewem – tak odpowiedziało prawie 90 proc. ankietowanych w badaniu przeprowadzonym na zlecenie Fiserv Polska S.A., działającego pod marką PolCard from Fiserv. Na drugim miejscu znalazły się rozliczenia za pomocą terminala płatniczego (44 proc.). Z kolei jednymi z... Czytaj więcej »

  • DHL Parcel wdraża technologię, która zdecydowanie przyspieszy czas sortowania paczek i przy zachowaniu większej precyzji, podniesie wydajność obsługi i skróci terminy dostaw przesyłek. Nowoczesny sorter, w który zostanie wyposażone Międzynarodowe Centrum Logistyczne k. Poznania, zeskanuje paczkę i skieruje ją na odpowiednią linię dostawy w ciągu zaledwie 20 milisekund, to 15... Czytaj więcej »

  • Läderach to szwajcarski producent czekolady premium, słynący z wysokiej jakości wyrobów na całym świecie. Aby skutecznie rozwijać sprzedaż międzynarodową i poszerzyć strategię Direct to Customer (sprzedaży bezpośrednio od producenta do klienta końcowego, z pominięciem pośredników), szwajcarski producent postanowił zainwestować w nowe rozwiązania. Efektem jest wdrożenie... Czytaj więcej »

  • Nawet 40 proc. kontroli prowadzonych bezpośrednio w gospodarstwie rolnym udaje się uniknąć dzięki systemowi monitorowania obszarów wiejskich, wykorzystującemu dane satelitarne z programu Copernicus – podaje Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Pozwala to na dużo sprawniejszą obsługę i realizację wniosków o wsparcie z programów realizowanych przez ARiMR. Dane... Czytaj więcej »

  • Jak handel ma reagować na zmiany?

    Piątek, 21 lipca 2023

    Detaliści w obliczu problemów gospodarczych muszą weryfikować swoje strategie i dopasowywać je do zmieniających się warunków. Jak wynika z raportu branżowego serwisu Retail TouchPoints „Strategie i priorytety w handlu detalicznym 2023”, aż 70 proc. badanych przedstawicieli handlu detalicznego z USA i 76 proc. z Europy ocenia, że spowolnienie gospodarcze potrwa jeszcze... Czytaj więcej »

  • Grupa Żabka znalazła się w gronie laureatów Special Achievement in GIS Awards 2023 (SAG). Tytuł został przyznany za zwiększenie dynamiki otwarć sklepów i utrzymywanie jej na poziomie 1 tys. placówek rocznie dzięki oprogramowaniu GIS. Konkurs jest elementem konferencji Użytkowników Oprogramowania Esri, która rokrocznie gromadzi tysiące uczestników z całego świata. Czytaj więcej »

  • Żabka Jush coraz śmielej sięga po innowacyjne rozwiązania. W ostatni weekend twórcy aplikacji przetestowali dostawę dronem, który dostarczył zamówienie na plażę w Warszawie. Czytaj więcej »

  • Grupa Chorten kontynuuje inwestycje w rozwój nowych technologii. Teraz uruchomiła aplikację m.Retro dla blisko 3000 sklepów partnerskich, w planie są kolejne wdrożenia IT. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska stawia na innowacje. W tym momencie już ponad 60% placówek zostało wyposażonych w tzw. „elektroniczne cenówki”, a w kolejnych obiektach trwa ich instalacja. Sieć nieustannie wdraża również inne zielone technologie. Tym samym zbliża się do jeszcze bardziej zrównoważonej działalności i odpowiada na potrzeby konsumentów. Czytaj więcej »

  • Transformacja cyfrowa – obok transformacji formatu i transformacji odpowiedzialności – jest jednym z głównych kierunków strategicznych w rozwoju sieci handlowych. Liderem takiej transformacji w Polsce jest Żabka. Praktycznie każdy obszar działalności sieci został objęty transformacją. Ponad 15% osób zatrudnionych w centrali Żabki to osoby zajmujące się nowymi technologiami.... Czytaj więcej »

  • DHL Parcel zapewnił swoim klientom możliwość kompleksowej obsługi paczek, uruchamiając innowacyjną aplikację Mój DHL. Czytaj więcej »

  • Firma Brother rozszerzyła portfolio o atramentowe urządzenie wielofunkcyjne – MFC-J6959DW. Nowy model pozwala na bezprzewodowe drukowanie wielkoformatowe oraz w formacie A4 i A3. Sprzęt Brother pozwala na intuicyjne zlecanie druku banerów, plakatów, zdjęć panoramicznych o długości do 2,7 metra i oznakowań promocyjnych z przycinaniem nośnika do wymaganej długości za pomocą... Czytaj więcej »

  • Za zakupy w sklepach Żabka Polska można już płacić kartami Sodexo. To kolejna duża marka handlowa, która honoruje płatności Kartami Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi oraz Lunch Pass. Realizacja kuponów papierowych będzie możliwa już w trzecim kwartale br. Czytaj więcej »

  • ID Logistics, europejski lider logistyki kontraktowej, wykorzystuje autonomiczne roboty mobilne AMR do optymalizacji operacji w centrum dystrybucji Mahou San Miguel, hiszpańskiej firmy z branży beverage. Roboty AMR znacząco zwiększają wydajność i przyspieszają proces kompletacji zamówień. Wdrożenie pozwoliło też na redukcję tras w magazynie a dzięki dodatkowym systemom... Czytaj więcej »

  • W pół roku od rozpoczęcia fazy testowej w pierwszych trzech sklepach Auchan Retail Polska, sieć przechodzi do pełnego wdrożenia systemu elektronicznych etykiet cenowych (ESL) w kolejnych 29. punktach. Projektem objęte zostały sklepy osiedlowe, supermarkety i hipermarkety, w tym flagowy hipermarket Auchan w Piasecznie. Łącznie do końca lipca br. system będzie funkcjonował w 32... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51